Posted by : AA July 22, 2014


hey all,welcome to my blog,much thanks for coming
black butler quotes subbed with indonesian ( kata kata mutiara black butler)





Only two kinds of people exist in this world, those who steal and those who are stolen from.Ciel Phantomhive (Black Butler)

hanya dua macam orang yang ada di dunia ini,mereka yang mencuri dan mereka yang dicuri

No. I won’t abandon hate. If I do, nothing would be left of me.Ciel Phantomhive (Black Butler)

tidak,aku tidak mau membuang rasa benci.jika aku jadi maka tidak ada yang tersisa untuku

If it’s your wish, I will follow you everywhereeven if your throne crumbles, and your shiny crown turn to rust
Beside you,I will beuntil i hear the words “Check Mate” !Sebastian (Black Butler)

jika itu kehendakmu,aku akan mengikutimu kemana pun
walau takhtamu  hancur,dan mahkota mu yang berkilau berkarat
aku akan di sebelahmu 
sampai aku dengar kata "Check Mate"!

something once lost will never return
Ciel Phantomhive (Black butler)

sesuatu yang hilang tidak akan pernah kembali

how sad it would be,should laughter dissapear
undertaker (black butler)

dont cry so shamefully,crying wont change a thing,world isnt kind to anyone...
Ciel Phantomhive (black butler)

jangan menangis begitu memalukan,menangis tidak akan mengubah apapun,dunia itu tidak baik kepada siapapun



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Quotes - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -